Gossip girl♥

Good morning my dear lovelies!!
Har precis kollat på det nya avsnittet av Gossip Girl.. åh det är så kul att serien äntligen börjat igen!!
Idag är jag bara ledig men jag tänkte att jag skulle passa på att sätta igång med träningen som jag jag legat lågt med i två veckor, har bara varit så himla stressad och utmattad när jag kommit hem från jobbet så jag har bara inte orkar träna. Idag så blir det ändring på det^_^ ikväll så står Zumba på schemat på SATS stureplan^_^
ååhh , har jag berättat att jag kommer få hem min nya camera om några dagar???!!!?? Har klickat hem en Canon G12, en riktig bloggcamera... Får vänta med min system camera till senare.. Den här veckan så händer det en massa roliga saker!!
onsdag så ska jag och min mamma på ett event på cirkus, vilket kommer bli jätte jätte kul! Ska berätta mer om det på onsdag och jag har ju hintat lite i några inlägg tididgare... Kan ni gissa vad för event det är?
fredag ska jag och en kompis på ett HM vip frukost shopping event , vilket ska bli jätte kul! Det finns en plats kvar för jag får ta med två kompisar. Nån som vill med?? Man får 20% rabatt på hela HMs sortiement på HM hamngatan och frukost^_^
Hör av er om ni vill med!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback