Gilda ♥ AHA-behandling

Idag har jag, sys och min vän J varit på Gilda skolan i stan för att gå på elevbehandlingar, vi hade valt olika ansiktsbehandlingar. Jag valde en AHA-behandling vilket är en vanlig ansiktsbehandling men man har en inslussning av AHA-syra (ganska mild peeling typ) så att man får fram friskare hud och får bort alla orenheter i huden. Jag tycker den är jätte bra för mig som kan få oren hy i vissa perioder då jag är stressad.. I dag så hade hon som gjorde min behandling en starkare syra vilket gjorde att jag är mer rödflammig i ansiktet än förrut men jag vet ju att det blir jätte fint sen när det är läkt. Har bestämt med min vän J att vi ska dit nästa fredag igen för en express AHA-behandling för att få bästa resultat^_^ Den här behandlingen tar även bort fina rynkor så det är inte bara för oren hud...
Rödflammiga JAG^_^Bjuder på den här idag!
Hahahahahaha^_^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback