Bildregn ♥ Helgen

Det är så himla kul att se att jag har trogna läsare som kollar in min blogg även om jag inte har uppdaterat på den!! Jag ska försöka skärpa mig och uppdatera varje dag igen som jag gjorde förrut^_^ Uppskattar varenda en av er som läser min blogg!!
Enough of the sappy stuff;) Här kommer min helg i bilder, föst så hade vi släkten hemma hos oss under dagen och sedan på kvällen vart det utgång för "Frid Rice " hade sin "ilove candy" fest på Göta Källare som jag måste säga var väldigt lyckad för vi alla hade jätte jätte kul!!!
Kusin barn som ser jätte busig ut^_^
Kusinbarn, har aldrig träffat ett så socialt barn^_^
Kusinbarn tröttmössa^_^
Kusin JR och jag
JR, Lella och Marie
me and camilla
Marie found a friend^_^
Camilla and Poli
Kusin Jessi and her hubby
Sophie and  Marie
All in all så skulle jag säga att vi hade en jätte trevlig kväll!!! Vi får göra om det snart!!!
Hoppas att ni har en bra dag mina kära läsare!!!


jaaa hade jätteroligt :)superkväll <3

2011-09-07 | 15:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback