Rain ♥

Trodde att solen skulle hålla i sig idag igen men icke... regnet kom ... Har precis kommit hem från stan med min vän J, vi har varit på Gilda skolan igen för en AHA-behandling.. tog en expressbehandling den här gången som bara tar en halvtimme, jätte skönt. Tycker iallfall att min hud har blivit bättre, dock så har fått lite mer på kinderna men behandlingarna kan ta fram det som ligger under ytan för att sedan göra det bättre.. Är i allafall inte lika röd i ansiktet idag även om jag hade AHA-syran längre denna gång. Går på en kur där man ska göra AHA-behandling 6 gånger och då passar express behandlingen perfekt! Efter allt det där så vart den lunch på "PONG" jätte good asiatisk lunch buffe, rullade typ därifrån... går jätte bra man tar allt med kött, grönsaker och skippar nudlar, ris... funkar jätte bra! ^_^
Ikväll så ska vi gå på Egoboosts fest på Collage, det ska bli jätte kul då jag inte varit på Collage förrut. Ska försöka komma ihåg att ta en massa bilder som jag kan lägga upp på bloggen sen^_^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback