Min Drömshow♥

Förlåt för att jag inte bloggat över helgen men den har varit väldigt intensivt med både jobb och besök från släktingar så jag har bara inte orkat blogga! Nu är det måndag, ny vecka, nya tag^_^
Tänkte lägga upp bilderna jag tog!! Showen var verkligen jätte bra, killarna från Bounce helt fantastiska, Dj sleepy spelade bra musik och Lena Philipsson helt otrolig!
Min fina vän N
Moi, vi väntar på spårvagnen till Waldermarsudde^_^
Har precis hämtat ut biljetterna i kassan:)
Vi fick först biljetter på olika rader men en snäll killa hjälpte oss att byta till nya så att vi fick sitta tillsammans!
De nya biljetterna var på femte raden från scen^_^
Två glada tjejer!
Killarna från Bounce, förresten såg ni dem i helgen på Fångarna på fortet?? Team Studsbollarna^_^
Lite Lady Gaga inspirerat tycker jag^_^
Finale, catsuit i spets^_^
En av höjdpunkterna i showen var nog när killarna från Bounce gjorde lite pole dancing, tråkigt nog fick jag inte med det på bild^_^


Tack Lora :). Fina bilder...tummen upp för camera!

2011-10-03 | 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback