Home ♥

Sitter i soffan just nu med och tittar på  Grey's anatomy med mamsen och sys^_^ Det var lite läskigt att cykla hem i mörkret och så var det jätte halt för all frost på cykelvägen. Det var inte så kallt i luften men frost överallt ändå..
Måste bara berätta mina goda nyheter^_^ Jag har fått ett fast vikariat på mitt jobb!!! Jag är verkligen jätte jätte glad för det!! Äntligen lite mer trygghet än att vara tim-vikarie^_^ Wohow!!!
Det är så mycket bra som händer mig just nu att jag blir helt pirrig i kroppen av lycka!! Jag är så himla tacksam för allt!!
I morgon så ska jag äntligen se "Breaking Dawn" part 1 på bio med sys och några vänner efter jobbet^_^ Det känns nästan lite sorgligt att sagan snart får sitt slut.. först Harry Potter serien sedan Twilight serien... Vad ska man följa nu då?? Tips??
De kommande veckorna så händer det en massa spännande saker som jag verkligen ser fram emot och jag ska verkligen anstränga mig att försöka fota och blogga om det^_^
Oooh, glöm inte att Versace for HM kollektionen släpps imorgon!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback