Tapetserings update - Dag 3

Jaha då har vi andra natten som jag och syrran sovit i vardagsrummet, jag har fått sova på soffan och lillsys på madrass på golvet. Det får inte plats med en till på golvet så soffan fick duga för mig... jag vet inte vad det är men jag har sovit dåligt de sista nätterna.. vår hantverkare Björn säger att de kommer att vara klara till helgen.
Yeay... då får jag flytta in mina grejer igen...har ingen ordning på något just.. Det tog typ en kvart för mig innan jag hade hittat vart jag hade lagt mina rena underkläder!!
Strumpor får jag inte tag på så vi får alla dela på mammas och pappas strumpor^_^
Snart ska jag ut med busungen Timo, han skäller på hartverkarn Björn varje gång han ska flytta sig emellan de olika rummen, det är nästan lite pinsamt.. han har ju vart här i tre dagar nu. Trodde att han skulle ha vant sig vid honom nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback