Tapetserings update - dag 2

Jaha idag är det bra jag och Timo hemma, louella åkte till Usa i morse (nej jag är inte avundsjuk alls..) och alla andra i familjen jobbar. I går så spacklade Björn vår hantverkare två sovrum och idag så ska han bara spackla lite till för att de som tapetserat från allra första början när huset byggdes gjorde inte ett så himla bra jobb. När de tapetserade väggarna så la de inte tapeten direkt ut i kanterna på väggen så att det blev luftspalter i hörnen på alla rum och de hade inte spacklat över gipsväggarnas kanter så att de inte syns utan det vart värsta bucklorna på tapeten. Fattar inte att den som gjort själva slutbesiktningen av läggenheterna när det var slutbyggt godkände denna fastighet överhuvud taget..
Visar lite bilder senare på hur det ser ut..
Den här tapeten har jag valt till mitt rum, den är naturvit och själva mönstret är skimrar i metallic färg, vilket inte syns på bilden men det blir säkert jätte jätte fint när det är färdigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback