Afternoon Tea and Hat Parade

Afternoon Tea and Hat Parade sounds like a really great combination!
Jag har berättat förrut att min vän I tog med mig på ett IWC Stockholm event för någon månad sedan på Operaterssen.. var inne på deras hemsida och kollade deras kommande event och ett event stog ut. Aternoon Tea på Millesgården med en "Hat Parade" .
Det har tydligen varit en tradition med en årlig "hat parade" förut men de i kommittén tycke de skulle väcka liv i den igen, the more outragous the hat the better!  Jag skulle jätte jätte gärna vilja gå men jag vill inte gå själv och min kompis I kan inte då för hon är upptagen med att ta hand om Seans dop.. Tänk vad kul att fota alla rolig hattar!! De ska tydligen Dela ut pris till den med mest "outrageous hat"
Själv, är jag nog inte en hatt person men jag älskar "Fascinators"^_^


Hattar
Faschinators



Vad är snyggast Hatt eller "fascinator"???

Min vän Ivee vill att alla kvinnliga gäster på Seans dop ska ha på sig en "fascinator", jag villa ha en i gammeldagsrosa. Tänk vad kul om alla har olika, ska ta massa foton som jag ska lägga upp på bloggen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback