Vilken morgon!

Igår när jag kollade mitt bankkonto på nätet så stod det att NK Porslin hade dragit 1792kr på mitt konto, vilket är helt absurt då jag vet at jag bara handlade en grej där för 299 och jag vart så klart asförbannad och började leta efter mitt kvitto. På första kvittot som kommer från kassan stod det att beloppet jag betalat var 299kr men på kvittot som kommer från kortdosan stog det 6X299kr, jag vart helt paff.. Kunde inte hon som stog i kassan kolla vilket belopp hon slog i dosan för när jag kollade så stog det ju bara att jag skulle slå in min kod och inget annat. Kvitton kollar man ju inte sådär när det står rätt summa på fösta kvittot! Tur att jag kollade mitt konto i allafall!
Jag åkte dit tidigt så att jag skulle vara där när de öppnade och förklaringen jag fick var att de hade någon sorts "bugg" i systemet och att det hade hänt fler gånger, men va fan har det hänt mer än en gång så kanske man ska se över systemet! Det tror jag nog att man kan göra på ett ställe som NK, där allt kostar skjortan!!!
Anyway jag fick mina pengar överförda tillbaka på med detsamma! Skönt att det vart fixat iallafall!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback