Äntligen hemma♥

Har just varit ute med Timo på sista promenaden! Jätte skönt att vara hemma nu när fötterna värker, jag är så himla envis med att jag måste "gå in" mina stövletter från Vagabond, ikväll så gick jag ju med dem i flera timmar så nur har jag ju jätte ont i fötterna:P
My feet are so totally not fans of 7cm heels tonight!! hahahahha
Typiskt att jag skulle glömma blogga från mobilen men kameran hade jag med iallafall^_^
Blommorna som jag la in bilden, på fick man när man kom in på NK och varje ros hade ett presentkort på 50kr på Nkblommor, fick med mig typ 5 stycken:P Man fick ju bara en när man kom in men sedan när vi skulle gå så fanns det massa rosor i olika färger i hinkar vid ingångarna så vi plockade på oss några som vi tyckte var fina^_^
Anyways.. jag lägger upp bilderna jag tog imorgon för att det är så sent!
Natti natti my dear readers!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback