Vanilla latte dream ♥

Sitter just nu och smuttar på mina jätte goda vanilj latte^_^ Det kan vara så himla gott ibland! Idag har jag inte hunnit göra så mycket men en kul grej jag kan berätta är att de ringde från det nya jobbet och de vill ha mig!! Jag ska gå på intro där nästa vecka två dagar, jätte bra ju! Då kan jag fylla på med jobb där när det inte finns så mycket jobb på mitt andra jobb^_^
Lyssnar på min Glee på min spotify, mam blir så himla glad av att höra när de sjunger..
Vanilj latte!!!
Jag och sötnosen Timo^_^
Mina planer idag: tänkte kanske åka till arninge för att kolla på deras sportoutlets, jag behöver gym skor för att jag förstörde de andra när jag sprang vårruset och jag för jätte ont i fötterna av dem.. tänkte även kolla på deras converse sortiment, såg i tidningen att de bara kostade 399kr... får se om det stämmer...
Ikväll om jag orkar ska jag gå på en utställning på Fotografiska, fick en unbjudan på mejlen... men vi får se..
Den senaste veckan har verkligen varit hektiskt och mer kommer det nog att bli för i helgen har jag ett par kusiner som är trillingar som ska 30-års fest, jätte kul!!! Nästa helg under midsommar så ska släkten komma och hälsa på. Det blir full rulle hela juni nästan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback