Swedish Hasbeens ♥

Idag så fick jag mitt efterlängtade packet  från Swedish Hasbeens!!! Det vart natur färgade sandaler, I Love them!!! De heter Swedish Hasbeens "braided high", det finns även " braided low" som är lägre och "braided sky high" som är lite högre. Mina är mellan höga.
De är så himla bekväma, har gått omkring med dem hemma så att de formar sig efter mina fötter^_^
Jätte fina är dem, de blir mörkare med tiden som med riktigt skinn. A just jag hittade även ett par jympa skor till träningen och de var verkligen jätte fina. Hittade dem på XXL i arninge på barnavdelinginen (har ju "teeny tiny feet"), det är ju så himla svårt för mig att hitta bra träningsskor men jag hoppas att de är bra..
Det enda jag saknar nu är ett par converse, har vela ha att par jätte jätte länge..


Såna har jag också!! I den låga modellen! tror mina är lite mörkare i färgen bara... :-)

2011-06-17 | 14:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback