Rain rain go away!

Vilket konstigt väder vi har haft idag... regn sol regn sol regn åska sol och åter regn..
Hur som helst så hade jag min första intro dag på Smedbygården i dag och det gick jätte bra, väldigt mycket att ta in! Det var en så lugn miljö att jobba i och det är inte lika mycket fokus på tiden som det ibland kan bli för mycket av när man jobbar i hemtjänsten. I början så vart jag nästan lite stressad av att det var så himla lugnt, men efter ett tag så vart det bättre..^_^
Imorgon så ska jag göra min andra introdag och då blir det ett kvällspass, tror nog att det ska gå bra. De har en jätte bra handlingsplan som man får när man kommer in som timvikarie!
Den här sommaren ska jag försöka få in så många arbetspass som möjligt så att man har lite mer pengar i augusti när jag förhoppningsvis börjar plugga:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback