Helgen i bilder ♥

Förlåt för att jag inte uppdaterat något denna helg men det hände så mycket roligt och jag jobbade även hela helgen! Jag vet inte vart jag ska börja... på fredagen så hade vi bestämt me vår vän J att vi skulle in till stan och shoppa, för att sedan äta middag på kvällen. Vi hade jätte mysigt!
alla shopping påsar!
Lella och Jocelyn
the yummy food!
På lördagen så var jag bjuden på 40års fest, ett pool party! Det fanns en massa good mat, roliga lekar och trevliga gäster!!! Jag kom nog hem vid ett men det var verkligen jätte kul!
Pics pf the funny games, har nog aldrig skrattat så mycket!!
The birthday girl!
Mmmm lechon baboy!
På  söndagen så grillade vi hemma hos Jocelyn, jätte mysigt! Har haft en jätte bra helg även om jag jobbade!
Ha en bra dag i solskenet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback