Good morning my lovelies ♥

Första natten den här veckan som jag sovit gott, har inte kunnat sova ordentligt de senaste nätterna för att de är alldeles för varmt! Bad mamsen följa med mig ner till källaren för att hämta min lilla fläkt, hade den på hela natten och gud vad gott jag sov!
Idag är det dags för det andra antagningsprovet men för en helt annan utbildning på Nackademin, Apotekstekniker utbildningen som jag har sökt flera gånger men inte varit behörig för att de hela tiden ändrar behörighetskraven men så såg jag att de skulle ha denna utbildning på min gamla skola och de hade inte lika höga behörighetskrav som de andra skolorna.
Efter det första provet så känner jag nog lite mer för Hälso och sjukvårdsadministrations utlbildningen för att det lät jätte intressant när biträdande rektorn förklarade vad utbildningen innehöll.
Vi får se hur det går...
Håll tummarna för mig!!!!! Wish me luck!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback