Girltime ♥

I dag vaknade jag vid 10.30 för att ta ut Timo, gubben hade gnällt vid syrrans säng ett tag så då var det bara för mig att kliva upp. Vi gick en halvtimmes promenad i regnet. Ganska mysigt  faktiskt, ibland så kan det vara mysigt med regn.
Skulle sedan på eftermiddagen möta upp N för att kolla lite i affärer och äta middag. Vi tog en sväng förbi NK för att titta på rean men den var väl sådär och jag var inte ute efter något speciellt..
Efter det så gick och åt middag på Vapianos vid stureplan, jätte mysigt ställe. Som tur var så hann vi dit innan värsta rushen, då det blev vänte tid på typ 45min för att ens få bord^_^
Kvällen avslutades sedan på Friday's med en drink, jätte trevligt och mysig kväll!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback