Dålig uppdatering ^_^

Hej förlåt för den dåliga uppdateringen...jag har varit upptagen med olika saker och då har jag helt enkelt bara glömt bort att uppdatera... fick lite dåligt samvete..
Idag har jag varit på anställningsintervju på ett Demensboende för äldre och förhoppningsvis så får jag gå på intro nästa vecka, verkar som ett jätte trevligt ställe så jag hoppas verkligen att jag får jobb där^_^Håll tummarna för mig.
Igår kollade jag och Sys på filmen "Beastly" med Vanessa Hudgens och filmen "the Eagle" med Channing Tatum, beastly var mycket bättre än the eagle. De var inte i samma filmkategori men ändå..
I går hann vi även med en sväng till Täby, där vi köpte en golv fläkt, har sagt i flera somrar nu att vi borde köpa en och nu slog vi till på en som vi hittade på Clas Ohlson för 199kr, det var ju som hittat!
Ha en bra kväll hörni!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback