Vilken helg ^_^

Helgen började med att jag fick sluta lite tidigare från jobbet så att jag hann ta mig in till stan med Lella för att möta upp Soph och pappa inne i stan. Vi hade bestämt för ett tag sedan att vi skulle äta ute och gå på bio med pappa, vi såg Transformers 3 i 3D^_^
Filmen tyckte jag var jätte bra men de andra tyckte bara att den var helt OK... Längtar verkligen till när sista Harry Potter delen har premiär, ska definitivt se den!
På lördagen hade jag bestämt med Jocelyn att jag skulle följa med dem till WIK TOWN som vår vän Nomis man äger tillsammans med en kompis. De skulle ha American Festival där för att fira "4th of july" så festival håller på fram till på måndag. Jätte kul med en massa fina amerikanska bilar, bra live musik och god mat. Det var ju bara så himla varmt att man inte vart man skulle ta vägen men sedan under kvällen vart det ganska behagligt.
Statue of Liberty:)
'
Den här pansarvagnen kan man lära sig köra på WIK TOWN
"The bat mobile"
En snygg gul corvette
En snygg gammal bil^_^
I idag komm Berna och hälsade på oss. Hon hade med sig en massa gott från Filippinerna. Tack så jätte mycket för pasalubong B !!! Vi gjorde en jätte god lunch med ugnsgrillad lax och en god sallad, mums!!
Det är så kul när det händer saker när man är ledigt så att man får ut så mycket som möjligt av de lediga stunder man har i sommar^_^
Hoppas ni hade det bra i helgen mina kära läsare!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback