Hemma men sjuk...

Har jobbat hela helgen och varit sjuk samtidigt... inte en bra kombination kan jag säga. Men nu efter idag så sjukanmälde jag mig med gott samvete så att jag kan jobba torsdag och fredag. Det är tråkigt när folk sjukanmäler sig hur som helst utan en riktig anledning och sätter resten av de som arbetar i skiten utan att bryr sig och när man själv är jätte sjuk känner sig tvungen att jobba för att man får dåligt samvete. Sånt gör att stämningen på jobbet blir dåligt....
Nu ska jag iallafall vara hemma i två dagar och kurera mig själv... förhoppningsvis så har det här gått över då!
Sitter just nu och tittar filmen "Source Code" men Jake Gyllenhall i huvudrollen, tror att det är en action - drama film. Hoppas att den är bra^_^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback