The snowstorm is back again!

I dag har jag bara tagit det lugnt och kollat på olika filmer som gått på tv med systrarna, pappa och Charlie. Vi kollade på Dr. Dolittle 3, King kong och senare ikväll ska vi kolla animerade filmen "despicable me", även om Charlie vill  att vi ska kolla på "the last exorsist" som man kan hyra på Apple... tycker inte om sådana filmer:P
Jag hade förresten jätte trevlig igår med mina fina vänner Y och J!! Jag och Y träffades upp vid tekniska där vi tog bussen mot gullmars, vi skulle av vid st eriksplan där vi mötte upp J. Vi gick mot Rörstrandsgatan där det finns flera olika restauranger, vi åt på ett ställe som hette RÖTT, det var som ett litet håll i väggen och var ganska intimt. Dock så verkade det som om de var lite underbemannade den kvällen men det gick ju bra ändå. Så efter en massa god mat och en flaska rött så gick vi vidare till Olssons skor vid odenplan:) Jag tog bara ett glas vin där för att sedan röra mig hemmåt, men jag hade verkligen jätte jätte trevligt tjejer! Det här får vi absolut göra om!!!
Imorgon börjar verkligheten... jag börjar jobba klockan sju imorgon och sedan så jobbar jag hela helgen! det ska bli skönt så att man får in pengar till nästa resa;)
Bjuder på en bild tagen nära Times Square:)
XOXO
fashionablypetite


Tack för igår det var super mysigt!!!!

2011-01-06 | 20:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback