The little mermaid and The beauty and the beast:)

I dag har jag bara varit ledig, det jätte skönt att få lite sovmorgon.... när jag vaknar så sitter syrran och kolla på "the little mermaid" på tv så jag lägger mig i soffan och fastnar där halva dagen:) För jag jobbar hela helgen:P
Disney filmer kan vara så himla mysiga ibland:)
Ibland så kan man faktiskt önska att livet vore så enkelt som en disney saga:)
Anyway... ännu ett nytt samarbete med HM, har hört att de ska samarbete med Swedish hasbeens:) har inte sett alla skor i kollektionen nu men de jag såg vill jag nog inte ha. Tycker att de klassiska sandalerna är mycket snyggare men hoppas att det kommer något liknande!
Dom här nedanför vill jag ha fast i vinrött eller beigt, jätte snyggt till sommaren!
XOXO
fashionablypetite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback