Season of the witch.

Idag har jag bara varit ledig och tagit det lugnt! Timo väckte mig imorse med massa blöta pussar, han kan vara så himla kramig på morgonen ibland men det är mysigt att vakna så!
Vilket har varit jätte skönt då man jobbat hela helgen. Vet inte vad det är men ibland så är det så himla skönt att vara ledig en vardag eller två så att man slipper det hets när helgen kommer.
Handlade även en lite brunch på Subway, hade fått hem en massa rabattkuponger dit så man måste ju pröva:)
Det vart någon slags italiensk kyckling macka som var väldigt god, dock så fick man ingen sallad vilket jag saknade:P
Har även hunnit kolla på "Season of the witch" med Nicolas Cage på internet, det var ganska bra bild:) Filmen var helt oki.. Det kanske blir en helt annan känsla om man hade sett den på bio för vissa delar var ganska läskiga:P
Nu håller jag på att leta efter en bra version av " Burlesque" men Christine Aguilera och Cher, men det verkar inte finnas... Aja kanske måste vänta och se på den på bio:P
XOXO my lovelies!
fashionablypetite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback