No work tomorrow:)

Yippie! Imorgon så är jag ledig, vilket alltid är skönt när man har jobbat helg.. Även om det oftast är lugnt på helgerna så är jag nästan alltid tröttare när jag har jobbat helg av någon konstig anledning. Kanske för att alla andra är lediga..
Imorgon tänkte jag ta sovmorgon:) sen kanske åka in lite tidigare till stan innan jag ska träna för "window shoppa" lite, måste även lämna tillbaka ett par böcker jag lånat från tunnelbane biblioteket vid östermalmstorg.. glömmer alltid att ta med mig dem när jag åker in till stan:P
Ska även ta och kolla in en ny "canada goose" jacka, hittade ju ingen när jag var i NY, den här tror jag att jag vill ha: Montebello Parka
eller Trillium parka
Vilken tycker ni är snyggast?? Båda är i färgen Navy.. skillnaden är väl att den som är längst ner är lite längre.
XOXO
fashionablypetite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback