Never again!

Jag ska nog aldrig mer gå och äta på Mamas and tapas... maten var det absolut inget fel på, den var jätte god!
Men servicen på det stället behövs nog ses om och förbättras. Först främst så när man kommer in så ska man hänga in sin jacka och sedan betala 10kr för att få ut den. Vissa av oss fick inte ens en nummerbricka till jackan, så det tog en evighet innan man  kunde  få ut den när man skulle hem. Vi hade då sittning mellan 19.00 och 21.00 vilket är på tok för lite tid tycker jag,  servitriserna är bara uppmärksamma när det gäller att plocka bort tallrikar så snabbt det bara går men inte på att fråga om man vill ha något mer att dricka eller efterrätt eller något.
Sen när en servitris tappade en dipskål på golvet som skvätte både på mig och min kompis så gick hon bara förbi utan att först och främst be om ursäkt eller erbjuda något att torka bort kladdet med!
Efter mycket om och men fick vi en bunt servetter av en annan servitör.. Kul med fettfläckar på kläderna, tänk om man skulle ut efter middagen! Servitrisen som tappade skålen försvann ju fort som attan...
Jag förstår att folk kommer dit för den goda maten men det väger definitivt inte upp  den dåliga servicen och det så himla dåliga sättet att bemöta restaurang gäster!
XOXO
fashionablypetite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback