Mystery of the week! SPOOKY!

En rolig grej som en arbetskamrat till visade mig i veckan... VECKANS MYSTERIUM...
Först så plussar man ihop födelseåret med den det du fyller detta år 2011.
Tex (mig) 82+29= 111
Oavsett hur många gånger man gör detta och med olika åldrar, födelse år så blir det hela tiden 111..
vilket är jätte skumt! Jag provade med hela familjens åldrar och deras födelse år och alla vart 111.


Prova!!! Om det inte stämmer så hör gärna av dig till mig!! Det är något konstigt med 2011.. kolla bara på juni t.ex
den månaden har ju 5 helger, vilket är ganska ovanligt...

Oooh en annan roligt grej som inte hör till ämnet men kan vara kul om man har lite tråkigt:D
Ring 118 118 och fråga efter adressen till Mekonomen i Falun, be dem säga adressen högt och inte SMSa så
kommer du få dig ett skratt, jag lovar!!!

XOXO
fashionablypetite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback