Last day of shopping!!

Idag har jag fått vara själv hela dagen då N är jätte sjuk och är sängbunden nu innan resan hem, hoppas hon blir bättre till imorgon!
Anyways idag har jag då åkt till Jersey Garden outlet mall igen och shoppat det sista innan vi åker imorgon bitti. Var tvungen att köpa en ny resväska då jag inte fick plats med allt i en:P
Jag hann även med att gå på bio, jag kollade på "the chronicles of Narnia" i 3D, filmen var jätte bra!
Gå och se den!
Det här är bara en bråkdel som jag ska ha med mig, fattar inte att det blev så här mycket... tycker inte att jag shoppat överdrivet mycket men väldigt mycket av det jag har shoppar är till andra!
Hittade Elmo vid Times Square, var tvungen att ta bild med honom:)
Mer bilder kommer nog när jag är hemma!
XOXO
fashionablypetite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback