KOBO!

Måste bara säga att jag är jätte nöjd med min Kobo Ereader som jag köpte när jag var i Usa. Jag läser ju så mycket böcker och har typ ingen plats för alla böcker, har slängt två flyttkartonger fulla med böcker.
Den kom med 100 klassiker, så just läser jag "anne of green gables", Anne på grönkulla tror jag att den heter på svenska..
Det är bra att den har Wi-Fi så att man kan gå in på internet och köpa direkt så att man kan ladda ner den till kobo men jag skulle vilja kunna lägga in alla de eböcker som jag redan har. Har försökt men det funkar inte.
Så om någon har något tips så får ni jätte gärna höra av er! Jag orkar inte läsa hela instruktionboken, det kan ju hända att det står där men jag orkar inte leta:P
Ha en bra helg nu i snöovädret!
XOXO
fashionablypetite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback