Just got home from family bonding!

Har precis typ kommit hem från "bonding time" med päronen och en syrran. Lill syster var tvungen att vara hemma med lillskiten för han inte kan vara ensam så många timmar. Hon skulle ändå förbereda inför hennes middag imorgon med kompisarna hemma hos oss..
Vi åt middag på PONGs inne i stan nära Drottninggatan, tycker att den är bättre än PONGs som ligger högre upp på Drottninggatan för att maten verkar nylagad där medan på den andra så verkar maten ha stått ett tag på buffén.
Mina favvisar är friterad kyckling som är wokad med grönsaker, cashewnötter. Även den starka kalla salladen med chilli och hackad kyckling. Yummy! Gissa om man vart mätt?
Efter maten så hade vi bestämt att vi alla skulle gå på bio, vi såg "the tourist" med Angelina Jolie och Johnny Depp på Rigoletto.
Jag tyckte faktiskt att filmen var bra, och väldigt rolig, det var kul att se en film där Johnny Depp spelar "tönt". Så jag gillade  den! Vart lite nervös innan för jag hade läst på kompisars bloggar att de tyckte att den bara var lite si sådär..
Jaja nu ska jag gå och lägga mig, jobbar imorgon!
Nyt Nyt everyone and don't let the bedbugs bite!
XOXO
fashionablypetite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback