Finally home!

Herregud vad jobbigt de två träningspassen var, är helt pch hållet slut i benen!!!
Kul var det så jag ska göra samma på fredag! Det är så himla kul att de olika instruktörerna i Zumba kan skilja sig så mycket från varandra men ändå inte.
På tisdagarna har jag en instruktör som har street dance i grunden som hon kombinerar i passet medans hon i kväll körde bara ren latin dans, höft juck, rump skak och höft cirklar. Intruktören på fredag har aerobics i grunden så hennes Zumba är lite mer "hoppig" men jag gillar alla tre pass.
Tror att jag kommer ha världens träningsvärk imorgon men jag ska försöka stretcha en gång till innan jag går och lägger mig!
Ska gå och lägga mig nu! Sov så gott alla kära läsare!
XOXO
Fashionablypetite


Svar: Hehe okej :) Förlåt för jättesent svar. Hur mår du idag då? :)

2011-01-20 | 10:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback