All dolled up now!

Har just blivit färdig med sminkningen, i dag har jag försökt köra med "smokey eyes" looken, tycker att det vart ganska bra faktiskt. Använde ögonskuggan som jag köpt från ID i NY som jag även använder på mina ögonbryn, det är en riktigt riktigt mörk brun färg men ändå inte svart. Det passar både som ögonskugga och brynfärg:)
Vad tycks? Jag har inte bytt kläder än men det kommer..
Under skuggan har jag en "eye primer" från ID, och är jätte bra om man har oljiga ögonlock som gör att ögonskuggor spricker eller bildar klumpar i vecken:) Jag lovar att den håller en hel dag. Hade det när jag sminkade mig i NY och det höll faktiskt!
Hoppas ni har det bra ikväll!
XOXO
fashionablypetite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback