2011 wishlist!

Hmm, i början av varje år så brukar jag göra en wishlist och eftersom jag nu har bloggen så tänkte jag att jag kunde göra den här istället. Det brukar bli en lista av saker som jag behöver och saker som jag kanske inte behöver men vill ha;)
NEED
  • Nytt överkast till sängen , hittade denna på Bed,Bath and Beyonds hemsida. Vill ha den här färgskalan men inte just den här. Det roliga med sånna här är att de kommer med med en massa kuddar vilket jag älskar att ha på min säng:)
  • Ett ny litet skrivbord
  • Stol till bordet
  • en eller två klädskåp.. har för mycket kläder.. eller någon sorts byrå.. vi får se, har inte riktigt bestämt vad jag vill ha  än:P
WANT
Det finns så mycket... vad ska jag välja först...
  • En ny resa, sitter fortfarande och funderar på vart, men resa ska jag iallafall:)
  • En ny väska.. jag håller på att spara till en ny LV väska :)
  • Ett par beiga pumps från Steve Madden
  • Ipad så klart, tror att de nya som har kamera kommer ut någon gång i sommar, får se om jag inte kan få min kusin i D.C att köpa den åt mig när det kommer ut där så får han skicka den hit:) Min syrra vill också ha en:P
Just nu så står det helt still i huvudet på mig, jag lovar att jag har mer som ska vara på dom här listorna men jag kommer inte på dom just nu:P Jag får väl lägga till saker senare..
Ha en bra dag i slasket!
XOXO my lovelies!
Fashionablypetite



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback