Top of the mornin' to ya!

Är ledig i dag igen:) Jätte skönt verkligen!
Som jag sa igår så gick jag på två träningspass igår och båda pass var intensiva, fast på olika sätt. Första passet jag gick på var Bodycombat, detta sista gången innan de byter passtema så kunde man verkligen ge järnet! Passet efter var Zumba, hon som kör passet är helt galen, har världen träningsvärk i hösterna nu:P Helt sjukt, i höfterna av alla ställen^-^
Här kommer två fina bilder som jag lånade från The Sartorialist
Älskar den glittriga klänningen med bar axel från Michael Kors höstekollektion 2011
Just nu är det inne med lång kjolar, tycker att den här bilden var så himla fin:)
Den är tagen på gatan NY. Gillar även att hon på bilden har stora armband, just nu har jag ju fastnat för "statement jewelry". Får använda den här bilden till inspiration:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback