Today's fashion Inspiration:)

Jag har jobbat hela dagen och inte haft något tillfälle att blogga.. men men det kan bli så ibland! Idag är det verkligen TGIF för det är första helgen jag är ledig på flera månader! Wohow!
Anyway, här kommer några bilder som jag tycker är inspirerande!
Jag har fastnat för outfits med färg glada klickar, älskar röda byxor även om jag själv kanske inte skulle våga ha på röda byxor precis då jag tycker att jag är för bred för det:P
Mjuk och hårt, en svajigt lång kjol med den rockiga skinnjackan:)
Jag gillar färgen orange just nu och jag diggar verkligen den här rostiga färgen! Jag älskar hennes stövletter med guld nitar!!!! Love love love them!!!!
Alla biler är lånade från Stockholm streetstyle



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback