TGIF!!!

Jag vet varför med det känns alltid lite bättre när det är fredag även om jag jobbar hela helgen:P
Usch, det har snöat till och från nästan hela förmiddagen.. önskar att det blir vår snart! Såg på Sofis mode att det skulle vara 18 grader varmt idag i NY, kan inte den värmen ta sig hit istället!
Ikväll ska jag nog inte hitta på något speciellt bara ha det mysigt och titta lite på film kanske, måste även kolla på senaste avsnittet av "Vampire Diaries".
Ett tips, om ni vill se vad som kommer att vara mode i höst så kan ni gå in på bloggaren Bryanboy blogg för att se klipp från "frontrow". Jag tycker att hans blogg är jätte bra och han är pinoy:)
Bild lånad från bryanboy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback