Sorry!

Förlåt att jag varit så himla dålig på att uppdatera på sistone.. men under natten till måndagen så vart jag jätte magsjuk och hade feber. Så jag låg mest i till sängs igår under dagen. Jag känner mig dock mycket bättre nu.. måste lära mig att jag måste vara hemma när jag är sjuk och inte börja jobba så snabbt efter för man blir aldrig rikitgt friskt.. Har varit sjuk i tre veckor nu, så den här veckan ska jag nog bara vara hemma för att vara helt säker på att jag är friskt!


Vilken land kommer du från?



Vad jobbar du som?

2011-02-08 | 18:09:38

Hej, jag är född i sverige men mina föräldrar kommer från Filippinerna:) Just nu så jobbar jag som vårdbiträde inom hemtjänsten men jag letar efter annat:)

2011-02-08 | 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback