My collection at home:)

Här kommer lite av vad jag hemma:)
En LV Neverfull MM, LV Pochette, LV Speddy 30, LV Sara Wallet och LV small ring Agenda


Update: Jag brukar ha LV "inserts" i min agenda men eftersom jag var bortrest under dec/jan så var jag tvungen att köra en budget variant och köpte vanliga "inserts" från Filofax vilket passar bra det med:)

Ljusbruna väskan kommer från Banana Republic (NY).  Mellan bruna väskan är en Vintage Mulberry(second hand).
Mörkbruna väskan är en mini version av Mulberry Bayswater (London) som man bara kan hålla i, jätte söt är den!
Tyg väskan är köpt i Marc Jacobs affären i Stockholm.
De två färgglada väskorna kommer från Accesorize och de svarta väskorna kommer från Forever 21 (NY)
Dessa är väskorna jag brukar använda mest.. har fler men orkade inte fota dem:P


Tack! Vad flottig collection du har! Kör bara LV hela vägen!

2011-02-13 | 18:13:57

Vad har för "inserts" i din agenda? original LV eller använder du något billigare alternativ?

2011-02-13 | 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback