Inget på bokrean:(

Det vart inget på bokrean för mig än så länge men man vet aldrig .. jag kanske ändrar mig:P brukar bli så^-^
Jag klickade hem 3 böcker från Bokus:
Little black book of Style av Nina Garcia
Style A to Zoe av Rachel Zoe
Fashionista av Martina Bonnier
Älskar böcker som man kan läsa igenom och sedan komma tillbaka till om och om igen, för man hittar alltid något nytt i dem:)
Tänkte att jag behövde fräscha upp min "Inspirations" samling av böcker:) I think i'm worth a little something something now and again:)
Tyvärr så har de inte dessa böcker till min Kobo e-reader..
Ibland så kan det vara så himla mysigt med en ny bok, att bläddra igenom den för första gången och lukta på de nyöppnade sidorna:)
I know i'm weird like that ^-^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback