Happy Valentine's day everyone!!!

Jag och Timo kom precis hem efter en mysig lång promenad i det soliga vädret, stackarn frös jätte mycket om tassarna så jag fick bära honom nästan hela vägen hem:P
Jag kände att det skulle vara skönt med en promenad när jag blev så mätt efter lunchen, gjorde stuvade makaroner till köttfärsbiffarna som blev kvar igår:) Man måste ju äta ordentligt innan man tränar, och idag tänkte jag att det var dax igen. Jag ska träna Bodycombat på Sats Odenplan, så om nån ska dit så kanske vi syns där;)

Tänkte även ta en sväng till Gallerian och kolla efter ett par stövletter som jag vill ha från Bianco, hoppas att de finns där!
Bjuder på en bild på sötnosen!!


Jag är lite sugen på att testa zumba! Så om du någon ska på ett pass i stan så säg till så hänger jag jättegärna med! Om jag självklart inte jobbar ;) kram!

2011-02-14 | 15:33:53

VA GULLIG MIN BABY SER UT :D

2011-02-14 | 17:27:54

Bra blogg :)

2011-02-15 | 09:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback