Gossip girl and Vampire diaries

Ikväll så ska jag nog bara ta det lite lugnt eftersom jag jobbar imorgon.. sitter och väntar på att resten av familjen ska. Vet inte vad vi ska äta till middag ikväll :)
Fördriver tiden med kolla på nya avsnitt av Gossip Girl och Vamire Diaries, vet inte vad det är med amerikanska serier som gör att man fastnar..
Jag brukar inte ladda ner dem, utan oftast så "streamar" jag bara från sidor som lägger upp olika sorters program, serier och filmer.
Jag brukar oftast gå in på:
www.surfthechannel.com
www.show-links.tv
Båda dessa sidor kan man söka på och då kommer det upp en massa länkar till andra sidor som ha de serier eller filmer man vill kolla på. Det som är så bra med dessa är så fort serierna visats på tv i Usa så läggs de upp på dessa sidor:)
Har ni tips på några hemsidor?? Skriv gärna det i kommentarerna!!
Ha en bra kväll!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback