Good morning my dear readers!

Jag vet att det är lite sent att säga god morgon så god förmiddag istället min kära läsare!
Min frukost bestod av 2 vanilj bullar och en kopp kaffe från vår Nespresso, jätte gott men inte så nyttigt kanske.
Har faktiskt lite träningsvärk från Zumban igår men jag ska köra dubbelpass i allafall, det blir bodycombat sen Zumba efter:)
Jag läste en artikel imorse, det stod att Blake Lively skulle vara den nya "Carrie", tydligen så ska de filmatisera böckerna "the carrie diaries" som handlar om Carries liv innan "Sex and the City". Spännande, jag är ett stort fan av "Sex and the City" så jag hoppas att det blir av!
Just nu så sitter jag och Timo i soffan, vi tittar på en av mina favvo filmer: Twilight:)
Det var så länge sedan jag såg den, men jag älskade den här filmen när den kom ut! Har läst alla böckerna and I love them!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback