Event:)

I dag har jag är jag ledig, vilket är jätte är jätte skönt! Förtsätter jag jobba så kommer aldrig bli friskt, så nu är jag ledig i två dagar:)
Jag redan hunnit med att åka till arninge med mamsen, skulle ju hämta ut min nya digicam, och sedan så storhandlade vi, vart ganska mycket men det är tur att bussen stannar precis utanför oss!
Ikväll så ska jag, mamsen, J och B gå på Elin Klings event på HM för hennes kollektion kommer ut där imorgon igentligen men idag så har de ett specialevent för vissa kunder:) Det är inte så pjåkigt att få vara en av de första som får köpa kollektionen och sedan är det 20% rabatt på resten av butiken. Jag hoppas på att man får en "goodie bag":)
Nu när jag har en ny digicam så lovar jag att jag ska massa bilder ikväll, som jag lägger upp när jag kommer hem!
XOXO
fashionablypetite


Najs, jag hade gärna köpt allt som hon har gjort! Kram

2011-02-02 | 15:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback