Absolute Favourites:)

Har inte kunnat blogga så idag, då jag jobbat hela dagen, hann inte ens gå hem till lunchen för att det var ganska hektiskt.. är helt slut nu när jag är hemma. Systrarna lagade en fantastiskt god middag med pasta, kryddiga korvar och en frisk sallad:)
Var inne och kollade på de vanliga bloggar som jag brukar läsa varje dag, så kom jag på att jag faktiskt har några favvo bloggar!
Detta är en av dem, seaofshoes. Älskar hennes kläder och stil även om jag själv inte kanske skulle ha på samma outfits, så jag älskar alla hennes bilder. De tar bilderna ett sånt fint sätt! Jag önskar att jag kunde ta sånna bilder:)
Bild lånad av Seaofshoes

Är förresten ledig i två dagar nu, Yippie!!! Imorgon så ska jag bara ta det lugnt och sedan köra ett dubbel träningspass på kvällen:)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback