<3 Crazy for shoes!

Dessa skor vill tror jag att jag kommer att att köpa inom de närmaste månaderna, det är ju så svårt att hitta skor som passar och när jag väl har hittat dem så måste jag köpa för annars är de borta! (jag har storlek 35)
Swedish hasbeen, "braided sky high"
Ballerinor från Pretty Ballerinas:)
Jag har alltid vela ha sånna här höga timerberland kängor men det har inte funnits i min storlek, men så hittade jag dessa i deras barn kollektion:) Gissa om jag blev glad..
Dessa kommer från vagabond, jätte söta ju.. de finns även i brunt så jag får se vilka jag köper!
Jag har letat hela vintern efter en bra kilklacks stövlett, tillslut så hittade jag dessa, jag gillar dem. De kommer från Vagabond de med:)
Ha en bra dag i snöstormen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback