Zumba ^_^

Har äntligen tagit mig i kragen och tagit mig in till stan för att träna.. har verkligen jänt att jag måste ta tag i min träning så att jag orkar mer!
Gick i dag på ett Zumba pass på SATS stureplan men Ari Lipponen som intruktör och jag älskar verkligen att gå på hans pass eftersom han har en härlig energi! Trodde att det skulle vara ett lugnt pass som jag skulle orka med då min kondis inte är den bästa efter kanske 6 veckors tränings upphåll men icke sa nicke...det vart ett zumba pass med konditionsträning så man kom verkligen igång!
Ska även försöka gå på ett dubbelpass på fredag.. lika bra att boka upp mig så att jag inte har några ursäker, det blir ett zumba pass och efter det ett bodycombat pass^_^


Lors vart ska du träna? Jag är lite sugen på bodycombat, har aldrig testat det förr. Hänkar gärna på om ok?! Vart och vilken tid hade tänkt och gå på?? Kram

2011-12-14 | 03:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback