Jaha då var julen överstökad^_^

Har haft en lång jul med firande på jobbet (jobbade julafton på förmiddagen), efter det firade jag med familjen och på söndagen så firade jag, familjen med lillsys och hennes pojkvän jul^_^ det enda tråkiga med den här julen är att jag varit sjuk hela tiden.. Eftersom jag varit igång hela tiden och knapprat värktabletter mot febern så har det nu resulterat i att jag fått öroninflammation som värker som bara den... Var tvungen att sjukanmäla mig idag.. Hoppas att det går över snart, pratade med dem på akut jouren och de sa att man inte behandlar inflammationen om man inte har hög feber.. Så då var det bara för mig att fortsätta knappra Alvedon för värken, jätte jobbigt när det värker från nacken, halsen, upp i käken och sedan höger öra... Kan ju knappt sova..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback