Still keep on going♥

I dag har jag bara jobbat hela dagen och handlar lite så att jag har ett lager med lite av varje hemma så att jag inte behöver tänka på vilken mat jag ska äta varje dag. Kändes lite trist imorse att äta kokt ägg igen så jag lovade mig själv att jag skulle handla lite godare saker idag efter jobbet^_^
Frukost: Ett kokt ägg, avocado
Lunch: En grillad kyckling klubba, keso, avocado och lite bea sås
Middag: Köttfärslimpa, kokt broccoli och lite bea sås
Måste hitta en annan sås som jag gillar annars kommer jag föräta mig på bea sås.. Såg att de hade en massa olika keso med olika smaker.. jätte bra ju.. har även blivit mer noggran med att läsa innehålls förteckningar på mat vilket är bra. Jag ska försöka hålla mig till att bara äta 20g-30g kolhydrater per dag och att jag måste bli bätte att äta mellanmål. Har varit så himla trött idag så jag tror att jag måste äta mer mellanmål när jag jobbar i allafall. Har gått runt och gäspat hela dagen:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback