So far so good ♥

I dag är det min lediga dag, jätte skönt med lite sovmorgon!!  Jag vaknade så himla sent idag så min frukost vart en liten brunch istället.
Har skrivit ut lite mer om LCHF och jag känner mig lite mig mer säker på att verkligen göra det hör nu.
Frukost/Lunch: 2 kokta ägg, en avocado, lite jordnötter och en klick majonäs
Mellanmål: Ostskivor med salami emellan
Ikväll så ska jag träna med min goda vän N, vi ska gå på två olika pass.. det blir sats energy och sedan efter det går vi på ett bodycombat pass! Ska bli spännande och se hur det går att köra två ganska hårda pass efter varann. Min kondis har inte varit det bästa eftersom jag har slappat hela sommaren pga av värmen.
Jag har inte planerat middagen än man jag ska försöka gå och handla efter träningen så att jag kan planera mina måltider för veckan så att jag slipper tänka på det sen när jag jobbar:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback