Rain rain go away!

Idag har jag jobbat regn, åska och översvämningar tur att jag fick skjuts av en arbetskompis J ^_^ You are the best!
Eftersom det regnade som bara den hela eftermiddagen så bestämde vi oss för att hjälpas åt så att jag slapp cykla omkring i ovädret..
Frukost: Turkisk yoghurt med hallon, blåbär
Lunch: Broccoli, köttfärslimpa och bea sås
Middag: Flygande jakob (tog bara kycklingen) med broccoli
Snacks: Jordnötter och jag smakade även några stycken Polly....
Jag har faktiskt ändå hållt mig till runt 20g-30g kolhydrater vilket är jätte bra!
Sitter just nu och tittar på filmen "Paul" med syrran. En komedi med ett par engelsmän som är på en roadtrip i USA och träffar på en riktig alien^_^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback