New hair ♥

Har blivit lite bortskämd idag!! Min frisör gjorde hembesök hos mig för att fixa mitt hår. Hon skulle klippa och "rebond" mitt hår. Rebond är typ som att rakpermanenta håret fast mer skonsamt och man kan bara göra det om håret inte är behandlat innan.. man kan typ inte ha slingat eller färgat håret innan får då funkar det inte...
Allt som allt så tog det fem timmar, det som tar tid är att man måste platt tånga håret i små slingor åt gången och så nära hårbotten som möjligt.
Det var verkligen dags för mig, jag hade en lockig utväxt på 10-15cm.. Hon klippte även till mitt hår så att jag har en frisyr nu, det är fortfarande långt med uppklippt och ut tunnat. Jag är jätte jätte nöjd! ^_^
Ska bli kul att pröva lite hollywood lockar nån gång för håret får lite mer volym när det är uppklippt ^_^
Så här ser det ut från sidan!
Vad tycker ni??? HISS eller DISS????



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback